Jag är en glömsk person

Godmorgon!!
Ni undrar säkert varför jag är vaken kl. 8 på morgonen när vi är lediga? Det undrar jag också. Men det var i alla fall så att jag glömde stänga av väckarklockan igår, så den ringde ju då vid kvart över 7 idag. Men jag somnade om igen, men sen vaknade jag och kollade på klockan, då var den tjugo i 8. Och jag som är så smart tänkte jag att vi var lediga igår och att det är torsdag och skola idag. Så jag skyndade mig snabbt som fan och klädde på mig. Sen gick jag in till mamma och pappa och frågade om inte dom skulle gå upp. Där blev jag påmind om att vi var lediga, så nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska gå upp eller somna om. Förmodligen det senare alternativet haha;)

Bjuder på två fina (host) morgonbilder (bloggar från mobilen)



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback