Kakförsäljning

God kväll på er!!
Idagär det såå himla fint väder verkligen, typ 27 grader och en massa sol. Så jag har såklart varit ute och solat, i bikini för första gången i år (förutom i Egypten då). Det var nice haha. Jag har också sålt kakor som vi säljer för att samla in pengar till klasskassan (vi började sälja idag) så vi kan resa nånstans i nian. Det har gått jättebra, jag har redan sålt 20 burkar bara idag, yeyy!!
 
Snart ska vi äta, grillade revben med ugnsbakad potatis, mumma!! sen blir det väl lite fredagsmys framför Tv:n eller något sånt hehe. Jag måste också packa klart till Stockholm, det kommer troligtvis inte bli så mycket eftersom vi bara är där 2 dagar, men i alla fall!!
Vi hörs!!
Där var jag blek haha;)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback