Långhelg!!

Heej!!
Idag på sista lektionen var vi i simhallen och hade ett styrkepass. Det var jobbigt, men helt okej. Efter det fick jag och Jennifer något slags ryck typ och klämde in oss två skåp där haha;) Sen firade vi att det är långhelg (yeyy, fett nicee!!) och att det är såå fint väder (typ 25 grader och sol) med glass, mumma!! Sen var vi en liten stund på stan med Lois, dock så tappade hon sina pengar så hon kunde inte köpa något haha.
 
Nu ska jag ligga och lata mig i soffan eftersom jag är såå tröött. Sen får vi se vad jag hittar på, inget speciellt förmodligen;) Men ni får ha det bra så hörs vi, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

fel glass ;) haha

2013-05-08 @ 17:33:19
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback