Sjuk :(

God morgon!!
Idag är jag hemma från skolan för jag är sjuk, har 39 graders feber och är förkyld:( Så hittills idag har jag sovit, lyssnat på ljudbok och kollat på TV. Jag vet inte vad jag ska skriva mer för något, tänkte bara uppdatera lite snabbt. Max (lillebror) är också hemma så nu ska vi kolla på film. Puss!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Haha alla kommer trp att du var sjuk för att missa redovisningen och provet för sjuukt många var borta idag haha ;)

2013-05-23 @ 10:55:42
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: Jennifer

Juste Saga och Petronella kom till skolan idag med 39 graders feber :O De såg helt döda ut typ haha, sen alla bah vrf kom ni om ni har feber?
De bah men det är fan viktigt att vara i skolan idag haha
Så nu kommer säkert ett par till vara sjuka imorrn om de blev smittade haha

2013-05-23 @ 14:58:33
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback