Fullt upp

Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag, men jag har verkligen inte hunnit. Efter skolan följde jag med Annie och Lois hem igen tillsammans med Jennifer. Vi har varit där varje dag hela denna veckan haha!! en det är sjukt mysigt där av någon anledning, jag vet inte varför med det vara är så :) Idag hade Lois lite plugg att fixa så jag och Jennifer hjälpte henne lite med det och så. Vi åt även hallon, drack varm choklad samt åt kvällsmat där, mumma!!
 
Jag kom hem vid halv 9 ungefär och då kollade jag på TV med familjen. Efter det rensade jag på mitt rum. Helt sjukt hur mycket skit jag hade haha!! Jag fattar inte hur jag ens kunde få plats med allt i mitt rum, och då har jag ändå ett ganska stort rum. Men nu när jag har rensat kan jag ta bort en hel hylla som blev tom haha.
 
Anledningen till att jag rensade var för att vi ska till Ikea imorgon. Jag och familjen alltså. Det ska bli jätteroligt för vi ka köpa en del grejer till mig :) Jag ska bland annat köpa ett sminkbord med lite lampor och så. Och för att det ska få plats i mitt rum var jag tvungen att ta bort en av hyllorna. Och för att kunna det var jag tvungen att slänga massa saker för att allt "fint" skulle få plats i bara en hylla haha. Nu blev det kanske lite osammanhängande men jag hoppas ni fattar haha :)  Men nu blev det ett jättelångt inlägg så vi hörs mer imorgon, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback