Grym dag!

Ledsen för dålig uppdatering idag, men jag har inte varit hemma på hela dagen. Skoldagen var normal, förutom på sista lektionen för då var vi på studiebesök på Brandstationen. Det var helt okej, bättre än lektioner i alla fall haha. Efter det följde jag och Jennifer med Annie och Lois hem. Jennifer var dock bara där en stund, för hon hade annat att göra. Men jag var där till halv 10 ungefär.
 
Jag och Lois bakade typ hela tiden. Dock gjorde vi massa annat samtidigt så det tog över tre timmar haha. Dessutom fick vi damp i slutet så vi började ha krig med mjöl, chokladsmet, socker, salt kakao m.m. haha!! Så hela köket var kaos och vi såg ut som skit haha. Men det var sjukt roligt!! :) Sen så klottrade Lois på mig med tuschpenna också, haha snyyggt ;) Jag fick ven två tröjor av Lois som hon inte använde, så tack så mycket bästavän ♥
Detta var min dag lite kort, hoppas ni också har haft en bra dag, kram!!
Två superdåliga mobilbilder från idag. Obs detta var inte det värsta, vi hade tvättat av en del innan vi tog bilderna haha :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback