Lunchrast

Heej bloggen!! Just nu har vi lunchrast, vi börjar om lite mer än tio minuter, så jag hinner blogga lite snabbt. Vi har precis haft engelskaprov i grammatik. Grammatik är inte min starka sida men jag tror det gick bra i alla fall :) Innan det hade vi SO, vi fick tillbaka vårt geografiarbete, jag fick B så jag är nöjd!!
 
Annars har jag inget mer intressant att skriva. Förutom att Jennifer ör sjuk idag, så kryya ♥ Det känns som om det enda jag skriver nu för tiden är vad jag gör på dagarna. Och eftersom jag inte brukar göra något speciellt blir det ganska tråkigt i längden haha. Men hellre det än ingen uppdatering alls, right?


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback