Saturdaay

Hej bloggisen!! Idag vaknade jag vid halv 12 ungefär. Det var så himla skönt att få sova ut, har släpat mig ur sängen varje morgon denna veckan. Så detta behövdes verkligen!! Idag kl. fem ska jag hem till Annie och Lois tillsammans med Jennifer. Vi ska på bio och se Catching Fire, alltså fortsättningen på Hunger Games. Mina kompisar är jättetaggade över att se den, fast jag gillade inte Hunger Games så värst mycket men jag följer med i alla fall för det är alltid kul att gå på bio :) Så med andra ord har jag inga förvätningar på filmen, men det ska bli jättekul i alla fall!!
 
Filmen börjar nio tror jag och den är ganska lång, så jag och Jennifer sover över hos Annie och Lois inatt. Det ska bli superroligt verkligen!! :) Ska fixa ett tidsinställt inlägg till ikväll också, så ni får lite uppdatering haha. Men det var allt jag hade att säga just nu, vi hörs!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback