Sista dagen...

Idag är det sista dagen här på Gran Canaria. Ska jag vara ärlig känns det skit :( Flyget går sex på morgonen imorgon och sedan mellanlandar vi i Madrid igen. Fyfan vad jag kommer sakna detta underbara ställe. Jag vill inte hem till kalla, gråa tråkiga Sverige. Jag vill vara kvar här. Det ända jag saknar med Sverige är mina fina underbara vänner som jag saknar jättemycket!! ♥
 
Idag har vi inga speciella planer, mest ligga vid poolen och njuta. Ska verkligen ta vara på denna sista dagen här. Okej, nu känner jag att jag låter fett deppig och tråkig, jag är egentligen sjukt glad just nu :) Jag ska försöka tänka på alla youtubeklipp (jag älskar youtube haha) jag har att kolla på när jag kommer hem haha!! Jag hoppas ni får en superbra dag kära läsare, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback