Akropolis

God middag på er!! Igår kväll var ju som sagt jag och mina kompisar på Akropolis och åt middag. Jag åt planka med oxfilé och det var såå gott!! Till efterrätt åt jag marängswiss som var sjukt stor haha. Sen satt vi och snackade hut länge som helst. Vi kom till restaurangen vid sju på kvällen och gick därifrån vid tio ungefär. Och vi pratade oavbrutet hela tiden, så det var jättemysigt!!
Efter det gick vi hem till Annie och Lois och var där till halv ett på natten ungefär, sen skjutsade Sofia mig hem på min cykel då hon hade klantat till det lite innan. Hon tappade ner sina nycklar mellan hissen och själva våningen i Annie och Lois lägenhet. Asså jag orkar inte ens hahaha, så jäkla klantigt!!
 
Idag har jag massa saker att fixa, måste packa tills imorgon, duscha, måla både mina och mammas naglar osv osv. Så därför kommer det inte bli så mycket uppdatering idag. Kommers troligtvis inte kunna göra "Veckans "fototips" idag, och inte nästa lördag heller, då vi fortfarande är iväg då.
Så ni får ha en bra dag så hörs vi, kram!!
Jättedåliga bilder från igår, men jag tog dom med min mobil och det var väldigt mörkt så det blev som det blev.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback