Älskade Gran Canaria

God eftermiddag!! Jag har precis tagit en lite paus från allt bad och sol, och satt mig i lobbyn för att blogga lite. Det är så sjuukt varmt idag, jag döör haha. Men jag får verkligen inte klaga, älskar detta ♥ Har precis kollat igenom mitt facebookflöde och i princip 80% av allt handlar om stormen Simone.  Allt från flaggstänger till studsmattor har blåst ner. Så neej, jag klagar inte ;)
 
Ikväll ska alla 40 pers ha cykelfest. För er som inte vet så innebär det att man cyklar till tre olika familjer och äter förätt hos den ena, varmrätt hos den andra osv. Dock ska vi  ju inte cykla utan gå, fast det kanske ni fattade haha? Det ska i alla fall bli jätteroligt!! :) Annars ska vi bara softilera vid poolen hela dagen, såå skönt!! Kram på er fina läsare!!
Dom har förresten sjukt mycket olika glassar här. Bland annat Calippo i smakerna lime, jordgubb och apelsin. Jag har smakat alla och dom är såå goda :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback