Förlååt

Förlåt för min sjukt dåliga uppdatering de senaste dagarna, men vi har jättemycket i skolan just nu. Vi har ju haft prov i fysik idag, imorgon har vi både svenckaprov och redovisning på spanskan, osv osv. Så bloggen hamnar tyvärr lite åt sidan...
Har knappt suttit vid datan denna veckan, har ty ängnat all tid till att plugga och träffa kompisar och så. Men jag ska försöka uppdatera bättre :)
 
Idag var jag, Jennifer och Lois på Grand Samarkand. Först följde jag med Jennifer när hon klippte si, och sen mötte vi upp Lois och strosade runt lite. Köpte lite grejer som jag visar senare eller imorgon :) Sen jag kom hem har jag som sagt pluggat och sen har jag hunnit med att kolla lite på TV också. Men jag ville bara uppdatera lite snabbt, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback