Första dagen

God kväll på er!! Eller i Sverige har klockan hunnit bli ett på natten, men här är den bara tolv på kvällen än så länge. Idag var det i alla fall första dagen här på Gran Canaria. Det har varit en sjukt bra dag och jag skulle seriöst kunna bo här!! Vi började med att fixa frukost till pappa för han fyller år idag, grattis världens bästa pappa, älskar dig ♥ Sen gick hela gänget nästan ut till poolen och chillade där typ hela dagen. Eller så chill vet jag inte om det var. Jag blev knuffad/islängd i poolen säker fem gånger av olika personer haha. Sen spelade jag och några andra barn i min ålder vattenhandboll eller vadfan man ska kalla det. Det var tillåtet att "dränka varandra" så det blev lite våldsamt haha, men det var sjukt kul!! :)

Vi halv sex gick jag Minna, Moa, Alma, Filip och Oskar (okej namnen säger inte er något men jaja) och spelade minigolf. Det var jättekul och jag kom faktiskt på delad andra plats tillsammans med Moa :) Vid åtta ungefär så gick jag och la familia och åt på en jättegod köttrestaurangför att fira pappa. Jag åt oxfilé och det var såå gott!! :) Vi kom tillbaka för kanske en halvtimme sen, och jag ska nog gå och lägga mig snart. Men jag ville bara uppdatera lite först. Men jaja, hoppas ni har det bra kära läsare, kram på er!!
Blandade bilder från idag, älskar detta


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Hihihi åhh se vad lätt det gick?? ASBRA!! Jennifer är stolt, min pussgurka lyckades första dagen! BRAA!! :D <3

2013-10-29 @ 02:45:34
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback