God morgon!!

God morgon på er!! Jag gick upp för ungefär en timme sen, sen dess har jag ätit frukost och gjort mig klar för dagen. Tagga skola igen... fast nä. Jag ska i alla fall gå om ungefär 20 minuter så jag hinner blogga lite snabbt :) Idag efter skolan tror jag att jag ska på läxhjälp för vi har fysikprov på torsdag, och jag har inte ens öppnat boken... Fast fysikproven brukar bara ganska lätta så det går nog bra ändå :)
 
Förresten så är det inte alls lika kallt idag som det brukar vara nu på morgonen. Hela 11 grader (omg så mycket då), och den senaste veckan har det varit munisgrader så det är faktiskt ganska stor skillnad haha. Har ni förresten tänkt på hur mycket jag skriver om vädret på min blogg? Det är när jag inte har något bättre att säga, så vi hörs senare haha!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback