Höstlov!!

Äntligen höstlov!! Så jävla gött!! Inget mer skolarbete på en hel vecka!! Gjorde precis klart mitt geografiarbete och ni anar inte hur skönt det känns :) Att dessutom få slappa vid en pool hela lovet är ju inte alls fel haha!! Har kollat vädret på Gran Canaria lite och det ska bli såå fint!! Älska ♥
 
Ikväll ska jag och mina kompisar till en restaurang som heter Akropolis och äta middag, myys!! Har aldrig ätit där innan så det ska bli roligt att testa. Har kollat på menyn på internet och det lät jättegott!! :) Annars har jag inga planer för kvällen, om jag känner oss rätt kommer vi vara kvar på restaurangen ett tag, vi kan sitta hur länge som helst och bara snacka haha :) Kram på er!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback