Pink Lemonade

God kväll!! Ledsen att jag inte har uppdaterat tidigare idag, har ingen anledning utan det bara blev så. Idag efter skolan åkte jag hem och bara satt vid datan och chillade haha. Sen målade jag naglarna. Kommer dock inte visa bilder för jag har gjort exakt denna designen för inte alls längesen.
 
Vid sju kom mormor och morfar samt deras supersöta vovve Rambo hit. Dom är fortfarande här om ni undrar :) Vi har kollat på hockey, tyvärr gick det skit för Lakers så vi stängde av haha. Vi har även fikat både muffins och cupcakes, mumma :) Aja, det var allt jag hade att säga just nu, puss!!

Har ni förresten smakat Snapple? Jag har provat två smaker och jag tycker det är supergott!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback