Totally awesome

Heej igen finisar!! Gårkvällen blev verkligen superlyckad!! Jag, Annie, Lois och Sofia sov ju över hos Jennifer och "firade" hennes födelsedag lite :) Jennifer hade fixat en lokal som vi kunde vara i med ett jättemysigt sovrum och så, så det var jättemysigt!! Kvällen ägnade vi åt att äta mat, snacks, dricka läsk, spela Med andra ord (bästa spelet haha) och snackade. Så det var jättekul!! Sen på kvällen började vi prata om skräckfilmer (jag HATAR skräckfilmer) och så, sen mitt när vi höll på att prata så började golvet knaka och vi blev så jäääkla rädda haha, ni skulle sett hur vi gick runt och panikade och ingen vågade gå och låsa dörren, haha omg ;)
 
Vi gick upp id 9 ungefär och då städade vi lokalen eftersom den såg ut som ett helvete haha. Vid 11 åkte vi hem, sen dess har jag städat mitt rum (det såg också ut som ett helvete haha) och nu sitter jag och kollar på youtube och äter godis, som om jag inte åt nog igår haha :) Men det var i alla fall en suuperolig kväll och jag har inte skrattat så mycket på ett bra tag haha!! Kram på er!
Tog inte en enda bild igår vilket var lite synd, men jaja.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback