Fullt upp

Glad torsdag!! Kan man säga så? Glad torsdag? Eller låter det fult? Jaja, hoppas ni har haft en bra torsdag i alla fall. Min har varit ganska fullspäckad. Vi slutade tjugo över två, och då kom mamma och hämtade mig och Lois och körde oss till hennes skola. Vi skulle nämligen vara där idag och måla naglar och så. Det var väldigt roligt, och barnen var såå söta haha. Dom hade verkligen sett fram emot detta så som hade ritat jättefina teckningar när vi kom, sen fick vi varsin chokladask och precis innan vi skulle gå ville dom ha min autograf (lol haha) ;). Men det var kul att dom uppskattade det så mycket :D
 
När jag kom hem hjälpte jag Max att klippa en video som han ska ha till skolan. Det tog ganska lång tid men vi har blivit klara nu i alla fall, och det blev väl ganska bra. Sen har jag börjat på min spanskaläxa tills imorgon, inte så kul haha. Jag har även ätit kvällsmat och just nu kollar vi på Idol. Idag ska jag se till att inte missa omröstningen för det har jag gjort varje gång utom en haha. Jag ska även hinna med att duscha och kanske måla naglarna. Men nu blev detta inlägget jättelångt så jag avslutar här, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback