Tuesday

Hejsan bloggisen!! Idag har det varit en helt vanligt dag. Fast på lunchen fick jag, Jennifer och Annie världens skrattattacker haha!! Sen hade vi två timmars slöjd som sista lektion. Fast jag och Jennifer syr pyjamasbyxor och det tyget vi skulle använda hade inte kommit än (vi beställde det) så det enda vi kunde göra var att sy och klippa ut mönster. Så vi fick sluta halv två istället för tre. Så det var jätteskönt!! :)
 
Är fortfarande jätteförkyld, och min hals är helt död haha. Men jag överlever, ska ta en till halstablett snart, så det går bra ;) Så idag ska jag bara softilera (haha fint ord) framför datan, har dock tre (tre!!) läxor till imorgon som jag måste göra, men har redan gjort två så det är lugnt :) Kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback