Världens bästa vänner ♥

God morgon!! Igår hade ju som sagt mina vänner en överraskning för mig. Så jag tänkte berätta lite kort om den. Jag mötte upp Lois och Jennifer vid halv fem och då gick vi hem till Annies och Lois pappa, där väntade vi en timma ungefär på att Annie och Sofia skulle komma. När dom kom fick jag en "present" med en fönsterskrapa i (lol haha). På den satt i alla fall en lapp där det stod att vi skulle gå till gallerian. När vi kom dit fick jag ett par asfula solglasögon och en rosaprickig badmössa som jag skulle ha på mig haha. Sen tvingade dom mig att gå in i massa affärer och köpa grejer osv, med dom grejerna på mig. Inte alls pinsamt, nejnej haha ;)
 
Sen gick vi hem till Annie och Lois mamma och där hade dom dukat och dekorerat jättefint med massa ballonger och foton :) Så där åt vi kvällsmat som vi hade köpt innan (då lyckades Jennifer även riva ner hela gardinen haha), och sen åt vi även efterätt och snacks som jag hade fått välja. Sen fick jag mina present av Annie och Lois, visar den senare :) Resten av kvällen satt vi typ bara och snackade och hade jätteroligt!! Vid halv 12 åkte vi hem, då var jag ganska trött så jag uppdaterade inget. Men jag hade i alla fall en superrolig kväll och jag vill att mina vänner ska veta att ni är bäst, taack så sjukt mycket för att ni finns, älskar er!! ♥
 
Mobilbilder från igår (Sofia har tagit en och Annie en, resten har jag tagit).


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback