Dålig uppdatering, igen

Jag suger på att blogga. Känns som att jag bara bloggar typ varannan dag eller ett inlägg per dag. Usch vad dåligt. Jag ska försöka bättra mig, men in blogglust är nere på noll. Igår efter skolan följde Lois, Annie, Jennifer och Sofia med mig hem. Jag, Annie och Jennifer var tvungen att filma till en musikvideo vi gör på bilden. Så Soffan och Lois fick hjälpa till men även var med en del i filmen. Det blev i alla fall bra tror jag och det känns jätteskönt att har kommit någonstans.
 
Idag är det äntligen fredag! Jag har inga planer för kvällen. Morfar och Jens (morbror) kommer hem till oss för mamma och pappa är inte hemma. Så jag ska väl hjälpa dom med maten och lite sånt. Sen blir det fredagsmys framför Let's Dance. Men nu börjar vår biologilektion så jag måste gå, ses senare!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback