En dag på Emproia

Heej på er! Gårdagen på Emporia var superlyckad! V kom fram vid halv tolv som ni såg, och då började vi med att fika på Joe and the Juice (som ni också såg). Sen gick vi nästan direkt in på Hollister och var där i säkert två timmar. Jag överdriver inte. Det var 25% rabatt på allt i hela butiken förutom parfymer så det var jättebra! Efter det år vi lunch på Jensen's Bøfhus, jag åt kött och potatis och det var såå gott! Sen gick vi i lie fler affärer såklart, vi var även uppe på taket på själva Emporia där det var fin utsikt fast lite kallt dock.
 
På eftermiddagen fikade vi på Yogiboost där dom har huur mycket frozen yoghurt och tillbehör som helst. Jag har faktiskt aldrig provat forzen yoghurt innan för jag gillar inte vanlig yoghurt. Men det smakade typ exakt som glass så det var jättegott! Sen var vi i lite fler affärer och så. En lite kul grej är att vi gick igenom heela Emporia och såg alla affärer och var inne i hur många som helst, men de enda affärer vi handlade något i var Hollister och H&M haha.Vid halv åtta tog vi tåget hem och kom fram ungefär klockan tio. Så dagen på Emporia var verkligen superrolig och jag är jättenöjd med mina köp! :D
Visar bilder på det jag köpte senare idag.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback