Fjortonde april

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag hade all tid i världen men jag ville verkligen inte. Så varning för dålig uppdatering typ under hela lovet (som om den inte var dålig innan), men så blir det ibland. Igår slappade jag mest. Kollade på film, åt hallon, gjorde pannkakor och lite annat. Fixade även en ny header, eller ja, jag bytte ut bilderna. Var inte så nöjd med dom andra bilderna, de passade liksom inte riktigt tillsammans. Så jag gjorde om lite och jag tycker detta nya blev jättefint :)
 
Idag har jag inte heller några planer, känner att detta lovet kommer bli vääldigt lugnt haha. Jag skulle gärna vilja åka till Emporia med mamma någon dag, ska bara övertala henne lite mer hehe. Sen ska jag kanske träffa (och kanske sova över) med mina kompisar idag, det är lite oklart men jag hoppas på det :) Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback