Hemma från skolan

Idag är jag hemma från skolan för att jag är sjuk. Kände lite igår kväll att jag höll på att bli förkyld. Och mycket riktigt, idag vaknade jag upp med feber och är jätteförkyld :( Så det blev ingen skola för mig idag. Jag gick i alla fall och la mig direkt igen när jag vaknat, och sov till halv tolv. Sen dess har jag bara legat i sängen och kollar på film.
 
Igår efter skolan målade jag och Lois naglarna på Sensus. Det var helt okej, dock var dom vi målade inte från Sverige så det var lite svårt att göra sig förstådd. Efter det gick vi hem till Annie och Lois och gjorde cupcakes. Dock var vi lata så vi köpte färdiga muffins som vi bara glaserade hehe. Men dom blev i alla fall jättegulliga! Men nu orkar jag inte skriva mer, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback