Jag skäms

Ett stort förlåt igen för min dåliga uppdatering. Igår ägnade jag större delen av dagen till att plugga till nationella provet i fysik som är idag. Detta är det nationella provet jag är mest "orolig" över, så jag hoppas verkligen det går bra! Vi börjar halv nio idag så jag har lite tid att sitta vid datorn innan jag åker till skolan. Vi har bara en lektion efter det så jag skiter i sminket idag hehe.
 
Vi kollade även på hockeymatch på TV:n. Det var Lakers - Färjestad borstamatch. Det var sjukt spännande och matchen avgjordes i förlängning. Och Lakers vann vilket var såå kul! Det är en match till imorgon och den ska vi  se live :) Men aja det var allt jag hade att säga just nu, puss!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: julius ofc

hej anna (:

2014-04-22 @ 22:20:51

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback