Kärlek till vädret

Heej alla fina läsare! Igår och idag värdet helt underbart väder ute! Strålande sol och jättevarmt, känns bokstavligt talat som om det är sommar. Idag går jag ute i flipflops, tshirt och shorts utan att frysa alls. Så jag har legat lite i solstolen både igår och idag för att få lite färg, speciellt i ansiktet. Sen var jag ute och sprang innan idag, det var jobbigt som fan men mina föräldrar tvingar mig att motionera mer hehe.
 
Ikväll ska jag och familjen på påskfest hos våra grannar samt några andra av Gran Canaria-gänget. Kallar dom det för att ni kanske ska ha en liten aning om vilka jag snackar om haha. Det ska bli roligt i alla fall :) Annars ska jag väl mest njuta av det fina vädret, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback