Kort vecka

Heej bloggisen! Måndag idag, känns helt okej. Det är ju bara en kort vecka eftersom det är valborg, så det är skönt! Dock hade jag lov-känsla hela dagen igår, vet inte varför. Kanske beror på det fina vädret, det kändes som sommarlov och mitt huvud typ ställde in sig på det haha. Så jag blev lite besviken när jag insåg att det inte va så..
 
Idag vid sex ska jag och mina kompisar till skolan för att anmäla oss till Liseberg. Fritidsgården ska dit den 31 maj och det är begränsat med platser. Så för att vara på den säkra sidan anmäler vi oss direkt när det "öppnar". Annars har jag inga planer för dagen, kom hem från skolan för typ en halvtimme sen. Vi var på kör efter sista lektionen, kören ska sjunga på skolavslutningen om ni inte fattade det haha. Men jaja, kram!
På tal om sommarlov.. bild från Egypten. Saknar det så jävla mycket ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback