Min uppdatering ska bli bättre

God morgon! Återigen, förlåt för svindålig uppdatering. Nu har jag lovat mig själv stenhårt att det skaa bli bättre! Minst ett inlägg per dag nu. Men jag har inte haft blogglust på skitlänge så jag hoppas den är på väg tillbaka nu. Jag är i alla fall frisk nu, fortfarande lite förkyld men ingen feber :) Igår var jag hemma och vilade, sen på kvällen kom mormor, morfar och Jens hit. Vi hade lite mys med marängsviss, läsk och TV:n.
 
Idag är det underbart väder ute! Det var det igår också, menjag var inte ute någonting eftersom jag var lite halvsjukt fortfarande. Men idag ska jag gå ut och sola lite tänkte jag :) Annars har jag inga planer för dagen, bara slappa och njuta av vädret, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback