Påskafton

Glad påsk finisar! Jag vaknade för ca två timmar sen. Hittade en påskägg med massa godis i under sängen vilket gjorde mig jätteglad haha. Jag vet inte varför men mamma och pappa (påskharen meheh) har alltid lagt våra påskägg under våra sängar så länge jag kan minnas. Men nu har vi ju inte firat påsk på så länge så jag var inte säker på hur det skulle bli i år. Så det blev jag jätteglad över :)
 
Igår kväll var vi på påskmiddag hemma hos några familjekompisar. Vi kom dit vid halv sju och då åt vi kvällsmat och sen hade vi lite mys med moussetårta och Let's Dance. Helt sjukt att Kenza åkte ut, vem fan röstar på Patrik? Sorry men han kan verkligen inte dansa. Sen spelade vi Sequense som är ett taktikspel som man spelar i lag. Så det var en superlyckad kväll! :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback