Spexfoto

Idag hade vi spexfoto i skolan för alla nior. Jag hade lite panik igår för jag hade ingen aning om vad jag skulle vara. Men tillslut bestämde jag och Jennifer att vi skulle klä ut oss till kaniner. Kanske inte så jätteavancerat men såklart bättre än inget. Så idag på morgonen innan skolan kom Jennifer hem till mig och vi fixade iordning oss och så. När vi kom till skolan var det i princip bara vi och Annie på hela skolan som var utklädda. Så vi blev lite oroliga att ingen i klassen skulle vara utklädd och då skulle det ju bli ett väldigt tråkigt foto haha. Men efter ett tag började fler och fler byta om och till sist var hela klassen utklädd! Jag älskar att vår klass tar saker seriöst och att alla tycker det är kul och verkligen försöker göra någonting i alla fall. Det var i alla fall sjuukt roligt att se allas kläder och vi gick dessutom runt i ett jävla tåg genom skolan haha. Så denna dagen var verkligen superrolig! :D
Bilder från idag (sista är en klassbild vi tog efter fotografen hade tagit kort så tyvärr är inte alla med för vissa stack haha). Bilderna är tagna av mig, Azra, Sofia och Jennifer.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback