Förlåt för dålig uppdatering

God morgon! Förlåt för min jättedåliga uppdatering, men det har varit så jävla mycket de senaste dagarna. Inte så att jag haft mycket att göra (inte mer än vanligt i alla fall), men det har varit mycket i mitt huvud. Massa tankar om skolan, vänner och allt möjligt. Men nu är det i alla fall helg vilket är så jävla skönt, så ska försöka tänka på annat tills allt löst sig. 
 
De senaste dagarna har jag, förutom skolan, träffat Annie och Lois en del, slappat, städat mitt rum, varit ute och sprungit osv. Igår var vi hemma hos våra grannar på kvällen och hade fredagsmys :) Har även uppdaterat min mobil till iOS7 alldelses nyss haha. Har inte gjort det innan för jag har tyckt att den var ful och jobbig. Men nu började det bli så att jag var tvungen för att kunna uppdatera vissa appar och så. Hittills gillar jag den, det är ju inte jättestor skillnad haha. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback