Första dagarna på Katedral

Hej finisar och förlåt igen för dålig uppdatering. Igår började jag ju min första dag på Katedral och det gick jättebra. Självklart var det lite awkward i början eftersom ingen elev i klassen visste att jag skulle börja (förutom Annie och Lois) och helt plötsligt bara var jag där typ haha. Men jag fick ett jättebra intryck av hela klassen och jag pratade med flera tjejer som var jättesnälla. Efter skolan gjorde jag inget speciellt, slappade typ. 
 
Idag var det andra dagen i nya klassen och nu när alla vet att jag finns (haha) så känns allt jättebra! Jag tycker om min nya klass och alla är jättesnälla, jag gillar skolan och lärarna så just nu känns allt så himla skönt :) Idag slutade vid tolv och så åkte jag, Annie och Lois till en pizzeria och köpte lunch som vi åt hemma hos dom. Sen målade jag och Lois naglarna och lite annat. Efter det gjorde jag, Annie och Lois ungspannkaka till kvällsmat och efter det kom Sofia också :) Vi gick först till stan för det var demostration mot Svenskarnas Parti så vi var där och kollade och åt glass haha. sen gick vi tillbaka till Annie och Lois och snackade hur länge som helst vilket var jättemysigt! Jag kom hem för ungefär en timme sen och just nu kollar jag på PH, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback