Första dagen avklarad

Nu är första dagen på gymnasiet över. Den var väl okej. Som alltid består ju första dagen av information och rundvandring. Jag kan inte säga 100% ännu men jag är ganska säker på att den nya klassen inte är lika bra som min gamla och mina gamla lärare går typ inte att ersätta. Självklart fann det några trevliga som jag snackade med men det är ju alltid väldigt stelt i början, såklart. Skulle så gärna spola fram en månad eller två tills man har lärt känna varandra lite mer och vant sig. Hela denna vänjingsprocessen (säger man ens så?) år så jävla jobbig tycker jag. Men det blir nog bra tror jag.
 
Efter skolan åkte jag och Sofia hem till Annie och Lois för att förhöra varandra om första dagen haha. Så vi satt mest bara och snackade och spelade lite kort. När jag kom hem åt jag kvällsmat och nu har jag precis varit ute och sprungit. Om typ fem minuter ska jag kolla på Idol med familjen vilket ska bli supermysigt! Sen vid tio är det ju Paradise Hotel också :) Kram!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

Alltid svårt i början men jag hoppas du ska trivas :D

2014-08-19 @ 12:44:20
URL: http://maddisenj.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback