Fotbollsmatch

God förmiddag! Idag ställde jag klockan på nio för att följa med och kolla när Kalle spelade fotbollsmatch. Har inte kollat på honom på evigheter och sen dess har han bland annat bytt lag från Öster till Norra. Så det var kul och dom vann dessutom matchen med 9-1 :) Tog dock inga bilder för jag glömde minneskortet hemma i datorn, klantig som jag är.
 
Sen vi kom hem har vi käkat lunch och jag har även gjort klar en fotobok om resor 2013. Jag gjorde en om Florida (se här) och det är faktiskt ett jättebra sätt att spara bilderna lite roligare. Annars ligger dom ju bara i en mapp på datorn som man knappt öppnar. Eller jag gör det ibland men resten av familjen vill kanske också se bilderna ibland. Så ändå sen vi kom hem från Gran Canaria har jag tänkt göra en om resorna 2013 (Vemdalen, Egypten och Gran Canaria). Men har inte tagit tag i det förrän nu för jag är lat haha. Så vi ska väl beställa den snart antar jag :) 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Emma

Kan inte du göra en video och visa fotoboken när den har kommit? så man liksom får se varje sida och så?

2014-08-16 @ 18:11:55

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback