Fuck you kanal9

God kväll finisar! Idag har jag inte gjort så mycket. Vi fick som sagt hem fotoboken så jag har fixat med videon vilket tog hundra år för Movie Maker bestämde sig för att "nej, nu ska vi göra det jävligt för Anna och krascha mitt under redigeringen" Sen var jag lite snabbt på stan med mamma och Sofie, jag köpte fyra kolligieblock till skolan, intressant för er att veta haha. 
 
Just nu kollar jag och Max på Bartenderskolan på Viaplay. vi skulle sett Big Brother men det gick tydligen inte att se på datan av någon konstig anledning så jag är jävligt sur just nu. Hoppas det bara är detta avsnittet för jag vill gärna se BB iår och dessutom är väl det typ det enda mitt twitterflöde kommer bestå av, tillsammans med lite politik, PH och annat tjofs haha. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback