Gårdagen + Dagens planer

God morgoon! Jag vaknade som vanligt runt halv tio och då gick jag ut och solade lite. Dock gick solen i moln efter typ en halvtimme och har inte visat sig sen dess så det var lite synd. Så jag gick in och har sen dess suttit vid datan och just nu håller jag på att måla naglarna. Jag har inga planer för dagen. Kanske ska till Grand med mamma i eftermiddag. Behöver bland annat en ny skolväska för jag har haft min från Adidas sen jag gick i sexan haha. Så jag ska försöka hitta en ny som jag gillar.
 
Igår var jag ju i alla fall på IKEA med Annie och Lois. Det var superkul! Dock köpte jag typ ingenting men det hade jag ju inte tänkt heller. Det var väldigt smidigt att ta sig dit faktiskt, förutom att vi missade tåget på ditvägen haha. Men det löste sig i alla fall och vi kom fram runt klockan ett och då åt vi lunch direkt, köttbullar såklart haha. Men det var väl allt jag hade att säga just nu, vi hörs!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback