God morgon bloggisen

God morgon! Förlåååt verkligen för min dåliga uppdatering. Känns som att jag bara bloggar varannan dag här. Men jag ska försöka bättra mig. Gårdagen var okej. Vi började med skola och då gjorde vi ett prov typ. Alla ska göra det näst sista skoldagen vilket var igår för oss. Det var inte speciellt svårt så det gick bra tror jag. Fast egentligen spelar det ingen jävla roll alls hru det gick haha. 
 
Efter det åt vi lunch och sen åkte vi buss till en liten stad. minns inte vad den hette dock. Det var okej. Ganska segt dock. Jag och Jennifer gick i lite affärer, köpte dock bara en sak eftersom vi åker till London på söndag och jag ska shoppa där. Sen köpte vi chips och godis och satt på en bänk och lyssnade på poddar haha. Aja nu ska jag göra mig klar för dagen, puss!
Fyra mobilbilder från de senaste dagarna. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback