Hemma i Sverigeee

God morgon Sverige! Nu är jag hemma igen och det känns så bra! Jag känner mig så himla splittrad angående denna resa. Vissa dagar i Torquay var väldigt dryga och just då ville jag bara hem. Men samtidigt har jag och Jennifer haft så otroligt många skrattanfall och roliga minnen som jag alltid kommer komma ihåg. Och dagarna i London var verkligen superbraaa! Det känns i alla fall skönt att vara hemma, få sova i din egna säng och träffa min familj igen som jag har saknat jättemycket ♥ På tal om familj så måste jag bara säga ett stort jäkla tack till mamma och pappa för att ni har betalt och fixat med denna resan för min skull. Jag är verkligen jättetacksam för allting!
 
I alla fall, vi kom hem till huset vid elva på kvällen ungefär och då åt vi glass och jag berättade lite om resan och så. Sen packade jag upp, städade mitt rum och allt sånt så jag kom inte i säng förrän lite över två men det var det värt. Det är skitskönt att ha det gjort nu hehe. Idag har jag inga planer. Ska mest slappa och njuta av att inte behöva göra ett skit haha. Sen ska jag redigera alla bilder från London och lägga upp, lär bli ganska många delar haha. Jag ska även fota och lägga upp all shopping (även om det inte är supermycket) men det tror jag jag gör imorgon. Kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback