Kvällsinlägg

God kväll finisar! Idag har jag inte gjort något vettigt över huvud taget. Solade som sagt lite på morgonen. dock hann jag bara två timmar och eftersom det var så pass tidigt så tog inte solen så mycket. Men lite färg fick jag i alla fall :) Vi har världens aprilväder här just nu. Ena sekunden låg jag ute och solade, nästa sekund ösregnade det, sen sol igen, sen moln och på kvällen lite mer sol. Skulle önska att det bara var sol men vi bor ju i Sverige så det är lite mycket begärt haha. 
 
Nu har jag precis duschat, eller okej det var typ tre timmar sen. Min tidsuppfattning är inte så bra haha. Sen dess har jag fixat lite med länkarna i min meny, Har gjort små bilder till dom sociala medierna ni kan följa mig på. Använder aldrig bloglovin men vissa gör ju det och då kan ni följa mig där hehe. Har tänkt fixa det aslänge men har aldrig pallat, för som den perfektionist jag är så tar det jättelång tid för mig att fixa med bloggdesignen, även om det bara är en sån liten grej. Aja nu ska jag sova, okej nej det ska jag inte. Men godnatt i alla fall!
Hittade denna gamla bilden från när jag och familjen var på Öland för sju år sen eller något sånt.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback