Min lördag

God kväll bloggisen! Idag vid tolv åkte jag till stan med mamma och pappa lite snabbt för att mamma behövde köpa en grej. Anledningen till att jag följde med är att vi direkt efter åkte och kollade nör Kalle spelade en fotbollsmatch. Kalles lag vann med 4-0 (tror jag) och dom spelade superbra så det var kul! Hade med mig kameran denna gången så ni får bilder imorgon eller nåt. När vi kom hem handlade jag godis, kollade på film och slappade. 
 
Imorgon kommer farmor, mormor, morfar och morbror Jens hit för vi ska ha släktkalas för mig. Jag fyllde ju år för en månad sen men fyller man på sommaren blir det ju alltid ganska försenat med släkt osv för alla är bortresta och så. Men det ska i alla fall bli jättekul :) Puss och kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback