Angkor Wat

Heej igen finisar! Idag gick vi upp tidigt på morgonen för att åka till Angkor Wat. Det är ungeför som ett jättestort tempelområde. Alltså verkligen sjukt stort, typ som en hel stad. Vi kollade på alla tempel tror jag, vi har fått ordnat en taxichafför av hotellet som kör runt oss här i Siem Reap. Jag är som ni vet ganska ointresserad sv kultur och sånt men det är väl roligt att ha sett det. Det är ju ändå en stor sevärdhet. 
 
Vi kom hem vid lunchtid och då åt vi lunch på hotellets restaurang. Sen badade vi och solade resten av dagen. Så himla skönt! Jag lyckades få lite färg vilket verkligen behövdes haha. Nu har vi gjort oss i ordning och så på rummet och jag håller även på att kolla på gårdagens avsnitt av PH. Men nu ska vi åka in till stan för att äta källsmat så jag måste avsluta. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Hemlig Kalle beundrare

Kalle är fett sexig😍😍😍😍😍

2014-12-18 @ 21:08:15

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback