För trött för livet idag

Det är helt sjukt vad trött jag är just nu. Kan do kbero på att jag inte fcik speciellt mycket sömn inatt. Jag vaknade halv fem på morgonen och kunde inte somna om. Så jag låg vaken i nästan en timme innan jag bestämde mig för att gå upp, eller jag satte mig med datorn i sängen och kollade på HIMYM. Kanske inte var det smartaste sättet att försöka somna på men jag var verkligen inte alls trött just då. Det blev jag dock sen haha. Som jag själv så fint sa i skolan "jag är för trött för livet idag". 
 
När jag kom hem från skolan pluggade jag först spanska, vi har prov imorgon. Sen pluggade jag samhäll för det har vi prov i på fredag. Efter det var jag ute och gick en stund och sen åt jag kvällsmat. Nu sitter jag i sängen med datorn och har inga planer att röra mig härifrån förrän  PH börjar, kram!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda Jönsson

Va fin bild!

2014-12-03 @ 15:23:06
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback