Här trivs jag

God kväll på er! Här är klockan just nu lite över elva på kvällen. Tidskillnaden är sex timmar förresten, tror inte jag har nämt just det men det har ni kanske fattat haha. Idag har vi verkligen bara tagit det lugnt. Vi gick upp vid nio och åt hotellfrukost. Sen gick vi ut till poolen och solade och badade. Vid lunch gick vi till en jättemysig restaurang. Jag åt amerikanska pannkakor. Det var väldigt gott att få något annat som man inte ätit här innan haha.
 
På kvällen gick vi ner till stranden och kollade på solnedgången, så klyschigt men fint var det. Glömde dock minneskortet till kameran så kunde inte ta några bilder. Vi badade äcen i havet och det var så skönt i vattnet. Sen åt vi kvällsmat på en anna restarang och då åt jag ryggbiff vilket också var supergott! Nu har vi precis spelat en omgång Plump i lobbyn, jag sög men det var kul haha. Kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jens

Inte ett dugg avundsjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-12-18 @ 18:38:14

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback