Julafton

God jul fina läsare! Känns lite konstigt att det är julafton idag, eftersom vi har legat och solat i 30 grader hela dagen. Det är det vi har gjort idag också. Känns som att jag inte har så mycket att berätta här, det enda vi gör är att bada, sola och slappa. Vilket är helt underbart men det kanske inte är så intressant för er att läsa.
 
I alla fall, på kvällen bjöd hotellet på julbord. De hade pyntat hela matasalen med ljusslingor och dekoartioner och det var buffé med massa mat. Ingen sill eller köttbullar dock, inte för att jag hade färväntat mig det haha. Men det fanns mycket gott grillar kött och annat. Efter middag tände de eldar på stranden och det delades ut thailändska lyktor som alla släppte ut i luften, såå fint! Så trots värmen och solen så fick jag lite julkänslor och detta var en supermysig kväll! Hoppas alla ni i Sverige också haft en hittils bra dag och att den fortsätter så. God jul igen!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback