Jullov

Äntligen jullov! Dock har ju ingen annan på skolan jullov utan det är ju för att jag åker bort imorgon. Är så himla taggad det är helt sjukt! Anyways, vi hade bara två lektioner i skolan idag, samhäll och historia. Sen åt vi lunch på skolan och efter det stack jag hem. Sen dess har jag kollat på HIMYM, Studio Paradise, youtube samt packat. Jag har nästan packat klart allting nu :) Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Idiol är ju slut nu å det finns inget bra på TV. Och iv behöver inte gå och lägga oss så tidigt för flyget imorgon går på kvällen. Men jaja, nu ska jag packa det allra sista tror jag, fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog göra det ikväll haha. Puss!
Jag och Julia i skolan haha.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback