Julskyltning + december

Jag skaffade faktiskt lite planer igår, vid tre mötte jag upp Annie och Lois för att gå på julskyltning. Ingen av oss hade koll på att det var igår men deras pappa berättade det för oss i sista minuten haha. Så vi gick dit i alla fall, kollade runt, drog några lotter samt gick i lite affärer. Jag vann dock inte någonting på lotterna, så jag köpte godis i ett litet stånd istället hehe. När jag kom hem hade jag och min familj tredje delen i vårt HP-maraton, Fången från Azkaban denna gången, mysigt!
 
Idag är det äntligen första december, så himla mysigt med all julbelysning och julpynt överallt, hemma, i skolan, på stan osv. December är ju lätt minc favoritmånad. Dock ska vi ju som sagt åka borthalva december och jag blir bara mer och mer taggad på det, ååh kan inte vänta längre! Tolv dagar kvar idag, kan tiden gå lite fortare tack. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback