Matteprov + Mediadag

Heej på er! Dagen började med matteprov, det var sista provet för denna terminen vilket är superskönt! Det gick ganska bra, dock var A-frågorna ganska svåra men annars gick det bra. Efter det hade vi något som hette mediadag, vi lyssnade på tre föreläsningar om media typ. Det var okej, mycket bättre än lektioner i alla fall. Vi skulle haft svenska och engelska egentliogen och engelska är typ det tråkigaste på schemat. Sen var även idrotten inställd så vi hade över två timmars håltimme.
 
Det var även julbord i skolan idag, så det var gott. Det slår dock aldrig Norregårds julbord. Då fick man julmust och jugodis till vilket vi inte fick denna gången. Dessutom fanns det inte så mycket jag gillade så jag åt basic bara köttbullar och kex (varför det fanns kex vet jag inte men det var gott). Sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort så mycket, mest slappat typ. Vi hörs mer senare!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda Jönsson

Låter som en bra dag!
Fin bild :)

2014-12-09 @ 19:41:14
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback