Mysig söndag

Denna dagen skulle verkligen kunna beskrivas som en mysig dag. Min kusin, hans fru, Engla, min faster och hennes man samt farmor kom hit vid elvatiden. Det var supermysigt och Engla kan ju vara världens sötaste unge! Vi gjorde väl inte så mycket, fikade och myste typ haha.
 
Dom gick vid ett ungefär, då gjorde jag inte så mycket. Städade lite samt kollade på HIMYM. Vid halv fem åkte vi hem till min morbror tilsammans med mormor och morfar för att äta middag. Han hade lagat jättegod julmat. Vi är ju inte hemma på jul så det var roligt att få lite svensk julmat innan vi åker. 6 dagar kvar idag, ååh längtar! Vi fick även tidiga julklappar av dom så tack så mycket! Nu ska jag sätta på ett nytt avsnitt av HIMYM och bara slappa resten av kvällen,vi hörs mer imorgon!
Älskade lilla Engla ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback