Phu Quoc

Nu har vi kommit fram till Phu Quoc, det är en ö som tillhör Vietnam. Det är verkligen såå himla fint här! Vi bor på ett supermysigt hotell och rummen är typ som små stugor. Vår stuga ligger seriöst typ 20 meter från stranden vilket är så nice. Vi lämnade i alla fall hotellet i Kambodja vid åtta på morgonen och åkte till färjan. Båtresan tog lite mer än en timme och sen åkte vi taxi till hotellet vi bor på nu och dit kom vi fram vid halv fyra ungefär.
 
Vi gick först till poolen och badade där en stund, sen gick vi ner och badade på stranden tills solen gick ner. Jag hitatde en sjöstjärna som jag, Kalle och Max stod och glodde på i typ en kvart för att ingen vågade ta upp den haha. Vi är verkligen såå fega när det gäller sånt. Kalle tog dock upp den tillslut fast vi slängde i den ganska diretk så det var liye halvt meningslöst haha. Nu sitter vi i alla fall på rummet och gör oss i ordning för att gå ut och äta kvällsmat. Men jag är redan klar så jag passar på att sitta vid datorn en stund, kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback