Samhällsprovet är avklarat

Äntligen fredag! Denna helgen var verkligen efterlängtad. Idag på morgonen hade vi som sagt samhällsprov. Vi hade prov om Sveriges statskick för er som undrar. Det gick väl ganska bra, dock inte lika bra som förra provet tror jag. Det är i alla fall skitskönt att ha det avklarat! Nu är det bara ett prov kvar innan jullovet och det är matte vilket jag inte ska plugga till. Jag åker ju dessutom utimlands nästan lördag så jag har bara fem skoldagar kvar, så skönt!
 
När jag kom hem från skolan så kollade jag på Studio Paradise och sen HIMYM. Jag slappade bara och njöt av ledigheten haha, Sen åt jag kvällsmat, bakad potatis och ryggbiff vilket var så himla gott! Just nu är mammas kompis Sofie här och vi sitter och kollar på idol-finalen. Vem hejar ni på? Jag kan inte bestämma mig, tycker båda är jätteduktiga!
Bild från Gran Canaria, är lite för taggad på att åka utomlands just nu. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback